بررسی دوچرخه‌ی راش مدل R1300

دوچرخه راش گروه شکاری
18 اکتبر 2020

در این مقاله در گروه آموزشی شکاری تصمیم داریم دوچرخه‌ی راش مدل R1300 را بررسی و معرفی کرده و همچنین کاربرد و موارد استفاده‌ی آن را توضیح دهیم. در ابتدا نگاهی به برند راش می‌اندازیم و سپس این دوچرخه را بررسی می‌کنیم.

راش از مجموعه برندهای متعلق به گروه شکاری است که در سال 1392 با هدف تولید و ارائه‌ی دوچرخه‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه و سفارشی‌سازی‌شده برای قد و سایز ایرانیان معرفی و محصولات آن روانه‌ی بازار شد. ازجمله محصولات این برند می‌توان به تنوع بالا در سایز دوچرخه‌ها اشاره نمود. محصولات برند راش به پشتوانه‌ی دانش سی‌ساله تیم تحقیق و توسعه‌ی گروه شکاری خاطره‌ی یک خرید با کیفیت و اقتصادی و رضایت‌بخش را برای خانواده‌ی ایرانی به همراه داشته است.

اگر از خوانندگان وب‌سایت گروه شکاری باشید حتماً اطلاع دارید که اکثر محصولات برندهای این شرکت برای تولید دوچرخه‌های خود از آلیاژ آلومینیوم 6061 بهره می‌برند. این آلیاژ از سبک‌ترین و همچنین مقاوم‌ترین آلیاژهای آلومینیوم برای ساخت بدنه‌ی دوچرخه است و به همین جهت در تولید بدنه‌ی دوچرخه‌ی راش R1300 از آن استفاده شده است. و این موضوع تأییدی قوی بر تثبیت کیفیت بالای بدنه‌ی این دوچرخه است. قوس میله  TOP TUBE LENGTH و همچنین تقویت آن در محل اتصال به میله SEAT TUBE LENGTH وجه تمایز فریمR1300  نسبت به مدل‌های دیگر است. این طراحی به‌علاوه‌ی آنکه باعث تقویت فریم شده است زیبایی خاصی را به بدنه‌ی دوچرخه‌ی راش بخشیده است.

 

دوشاخ Nova دوچرخ راش

دوچرخه‌ی راش مدل R1300 مجهز به دوشاخ کمک‌دار nova است. این دوشاخ در رده‌ی خود در دسته‌ی دوشاخ‌های باکیفیت قرار دارد. کمک دوشاخ باعث می‌شود در مسیرهای خاکی و یا پر دست‌انداز ضربه‌های وارده به دوچرخه‌سوار دفع شود و سواری راحت و دلچسبی برای دوچرخه‌سوار رقم خواهد بخورد.

دوشاخ دوچرخه راش

سیستم ترمز وی برک

ترمزهای وی برک یکی از سیستم‌های ترمز پرطرف‌دار است. راحتی تنظیم ترمز و وزن بسیار کم آن از مزیت‌های این سیستم به‌حساب می‌آید. قدرت ترمزهای وی برک به ترمز دیسک هیدرولیک نمی‌رسد اما قدرت ترمز‌گیری آن کاملاً قابل‌قبول است و همچنین قیمت مناسب آن باعث می‌شود قیمت تمام‌شده‌ی دوچرخه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر شود.

سسیستم دنده شیمانو دوچرخ راش

سیستم دنده‌ی دوچرخه‌ی راش مدل R1300

راش R1300 مجهز به سیستم دنده‌ی شیمانو tz است. خودرو عقب 7 سرعته و طبق جلو دارای 3 سینی اختصاصی شکاری است. و عمل تعویض دنده در عقب و جلو توسط سیستم شیمانو TZ و کتی ترمزهای شیمانو ST-EF500 انجام می‌شود که درمجموع سیستم دنده‌ای ایدئالی برای دوچرخه‌سواری‌های روزمره ارائه می‌دهد.

طوقه‌های آلومینیومی

دوچرخه‌ی راش مدل R1300 مجهز به طوقه‌های آلومینیومی 3 سانتیمتری  36 پره است. مجموع اطلاعات ارائه‌شده، مزیتی برای دوچرخه‌هایی در رده‌ی دوچرخه‌های مقرون‌به‌صرفه شمرده می‌شود.

کرپی و فرمان دوچرخه راش لوازم جانبی

لوازم جانبی دوچرخه‌ی راش مدل R1300 نظیر کرپی، فرمان، لوله‌ی زین از محصولات اختصاصی گروه شکاری تأمین‌ شده‌اند که درمجموع لوازم باکیفیت و ایدئالی برای دوچرخه‌ی راش به‌حساب می‌آیند.

دوچرخه‌ی راش مدل R1300 مناسب چه کسانی است؟

این دوچرخه در سبک کوهستان اسپرت قرار می‌گیرد و وسیله‌ای همه‌کاره است. با این دوچرخه می‌توانید به‌راحتی در شهر تررد نمایید. دنده‌های این دوچرخه به گونه‌ای است که در شیب‌های تند به‌آسانی می‌توانید رکاب بزنید. با این دوچرخه می‌توانید در پارک‌های جنگلی و مسیرهای خاکی دوچرخه‌سواری لذت‌بخشی داشته باشید.

از کجا تهیه کنیم؟

دوچرخه‌های راش را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور بخواهید. گروه شکاری دوچرخه‌های راش را به سراسر ایران ارسال می‌کند. به‌وسیله‌ی تماس با فروشگاه مرکزی گروه شکاری می‌توانید اطلاعات مورد‌نیاز جهت تهیه‌ی این دوچرخه و همچنین دیگر دوچرخه‌ها را کسب نمایید و یا به‌صورت حضوری در خیابان قلمستان (گمرک) از تنوع بالای این برند بازدید نمایید.

نظرات کاربران