درباره کلاه های دوچرخه کربول

16 ژانویه 2021

کربول CAIRBULL، برندی ممتاز در تولید کلاه‌های تخصصی دوچرخه، اسکی، اسب‌سواری و کوه‌نوردی است. این برند در سال 2014 متولد شد و با ارائه‌ی محصولاتی باکیفیت و عملکردی بسیار بالا تحول عظیمی را از ابتدا تا کنون رقم زده است. این برند توانست با پیشرفت در کیفیت کلاه‌های تخصصی در رشته‌های متفاوت دوچرخه‌سواری آن‌ها را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید کند. اکنون گروه شکاری با اخذ نمایندگی انحصاری برند کربول اقدام به ارائه‌ی محصولات این کمپانی در ایران کرده است و در حال حاضر این برند در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر ایران ارائه می‌شود.

اهمیت وجود کلاه‌های کربول

در دنیای امروز که هر روز حضور دوچرخه‌سواران پررنگ‌تر و نقش دوچرخه در شهرها حیاطی‌تر می‌شود، وجود لوازم ایمنی باکیفیت و تست‌شده، که استانداردهای لازم جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی را داشته باشند، بسیار ضروری است. به همین دلیل کربول با هدف ارائه‌ی محصولاتی با فناوری روز دنیا، عملکرد بسیار بالا، ایمنی تضمین‌شده و طراحی جذاب محصولات، پا به میدان گذاشت.

کربول یک کلاه معمولی دوچرخه نیست؛ این شرکت برای رساندن محصولات خود به بالاترین استانداردهای ایمنی و همچنین خلاقیت و نوآوری برای تولید کلاه‌های زیبا و کارآمد آزمایش‌ها و تست‌های متعددی را برای محصولات خود در نظر گرفته است که در ادامه به مواردی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تحقیقات بنیادی

هدف کربول دستیابی به نتایج بالاتر است و به‌طور مداوم به‌دنبال افزایش دانش در جهت ارتقاء کیفیت محصولات است. برای این منظور تحقیق درمورد مواد و اجزای جدید، سیستم‌های جدید تعویض و فناوری‌های نوین را بررسی می‌کند تا متعاقباً از نتایج مطلوب در محصولات خود استفاده کند.

آزمایش شیمایی

کربول یک کمپانی تولید کلاه‌های تخصصی است که تمامی مراحل را با توجه به تست و آزمایش‌های شیمایی مواد و تراکم استاندارد فوم‌های داخلی، کشش تسمه‌ها، مقاومت رویه و تک‌تک اجزاء کلاه انجام می‌دهد.

کنترل کیفیت

در آخرین مرحله از فرایند تولید نمونه، کلاه‌های تولید‌شده مراحل کنترل کیفیت را با بالاترین میزان ضربه‌های وارده به کلاه در حالت‌های متفاوت پشت‌سر می‌گذارند تا محصول نهایی، قابل‌اطمینان به بازار ارائه شوند. هدف نهایی در این بخش معرفی محصولی با بالاترین میزان پاسخگویی در شرایط سخت و ضربه‌های احتمالی خواهد بود.

 

تنوع در سایز و سبک‌

کربول برای ارائه‌ی محولات تخصصی، کلاه‌های تولید‌شده را در سبک‌های متفاوت برای تمامی رشته‌های تخصصی دوچرخه‌سواری، به‌صورت جداگانه طراحی و تولید می‌کند. این موضوع باعث شده تنوع بالایی در محصولات این کمپانی نظیر کلاه‌های سبک شهری، کوهستان، اندرو، جاده، تایم‌تریل و تری‌آتلون، بی‌ام‌ایکس و همچنین در سایزبندی‌های متفاوت وجود داشته باشد.

گروه شکاری که همواره برای تأمین محصولات با‌کیفیت و ارائه‌ی آن با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به مخاطبان ایرانی در تلاش است، از سال 1398 نمایندگی کلاه‌های کربول را دریافت و محصولات این برند ممتاز را به بازار ایران عرضه کرد. هم‌اکنون کلاه‌های دوچرخه کربول در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر دوچرخه‌فروشی سراسر ایران ارائه می‌شوند و همچنین محصولات این کمپانی همانند دیگر برندهای ارائه‌شده‌ی گروه شکاری در فروشگاه‌های رسمی گروه شکاری نیز قابل خریداری هستند.

نظرات کاربران
Support 25 سپتامبر 2021

درود بر شما