آموزش های دوچرخه سواری

دوچرخه اورلرد ساخت کدام کشور است؟

ریم دوچرخه اورلرد

شرکت اورلرد تایوان یکی از کارخانه‌های بزرگ دوچرخه‌سازی در جهان است که مبتنی بر طراحی و ساخت دوچرخه عمل می‌کند. دفاتر تحقیق و توسعه‌ی (R&D) آن در کشورهای کانادا، تایوان و چین مستقر هستند و کارخانه‌های این شرکت در تایوان و چین قرار دارند. شاید نام برند اورلرد را مانند برندهای پرآوازه کمتر شنیده باشید. دلیل آن اختصاص بخش عمده‌ی خط تولید این کارخانه برای برندهای دیگر جهان است به شکلی که برای ده‌ها برند نام‌آشنای دیگر در جهان دوچرخه تولید می‌کند. همان‌طور که در بندهای بالا توضیح داده شد بسیاری از برندهای دوچرخه، کارخانه و خط تولید ندارند و به همین جهت نمی‌توانند دوچرخه تولید کنند و ساخت دوچرخه‌ی این برندها توسط کارخانه‌های دیگر انجام می‌شود. بنابراین بخش عمده‌ی خط تولید این کارخانه‌ی بزرگ هم به این موضوع اختصاص داده شده است.

تاریخچه

اورلرد در سال ۱۹۸۵ فعالیت خود را در تایوان آغاز کرد. در ابتدا تولیدات آن به‌صورت انحصاری برای برند خودش صورت می‌گرفت اما با پیشرفت و رشد دفاتر و کارخانه‌های زیرمجموعه‌ی آن، بخش عمده‌ی تولیدات آن به ساخت دوچرخه برای برندهای دیگر جهانی اختصاص یافت. و اکنون با ساخت دوچرخه برای ده‌ها برند در سراسر جهان، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های دوچرخه‌سازی در جهان به شمار می‌رود.

استانداردهای دوچرخه

استاندارد‌های اختصاصی دوچرخه‌ی اورلرد

بخشِ کنترل­ کیفیت کارخانه‌ی اورلرد، از مهندسان صنعتی و آزمایشگاه­‌های پیشرفته­ بهره می­برد. تمامی مراحلِ تولید اعم از شناساییِ آلیاژها، فرم‌­دهی، جوشکاری، نقاشی و تست لوازم محرکه به‌وسیله‌ی ابزار­های مدرنِ آزمایشگاهی، ارزیابی می­شوند تا محصولات با بالاترین کیفیت به بازار­های جهانی عرضه شوند. از استاندارد‌های اختصاصی اورلرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • روش شکل‌دهی لوله‌های آلومینیومی / Aluminum tube forming methods
  • مراحل جوشکاری صاف / smooth welding
  • رنگآمیزی الکترواستاتیک / Electrostatic painting
  • نقاط اتصال یکپارچه / Integrated connection points
  • قُطرِ بزرگِ پیشانیِ دوچرخه / Large diameter head tube
  • هندسهی بدنهی دوچرخه و عملکرد بالای دوچرخه‌های اورلرد

برای شناخت استاندارد‌های اختصاصی دوچرخه‌های اورلرد وارد شوید

 

محصولات اورلرد

کارخانه اورلرد محصولاتی با تنوع بسیار بالا در سایز و سبک های گوناگون تولید می کند برای مشاهده تمامی محصولات اورلرد تایوان که توسط گروه شکاری در ایران ارائه میشود از این طریق به صفحه محصولت اورلرد وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *