آموزش های دوچرخه سواری

راهنمای خرید دوچرخه‌ی شهری ارزان

اگر در پی خرید دوچرخه‌ی شهری ارزان‌قیمت هستید این آموزش به شما کمک شایانی می‌کند و با مطالعه‌ی آن قادر خواهید بود یک دوچرخه‌ی مناسب جهت تردد در شهر با قیمت مناسب و همچنین کیفیت خوب و استاندار خریداری کنید. بنابراین در این آموزش با ما در تیم تولید آموزشی گروه شکاری همراه باشید تا راهنمایی‌های لازم برای خرید دوچرخه‌ی شهری ارزان را ارائه کنیم.

 

برای خرید دوچرخه‌ی مناسب جهت تردد در شهر با قیمت ارزان اولین فکری که به ذهن هر شخص می‌رسد احتمالاً خرید دوچرخه‌ی دست‌دوم خواهد بود؛ اما انتخاب دوچرخه‌ی دست‌دوم همیشه ریسک‌پذیر بوده چراکه تشخیص سلامت دوچرخه‌ی سالم هم در مواقعی کار راحتی نیست و نیاز به تجربه و دانش دارد. اما اگر بتوانید موارد مهم در تشخیص دوچرخه‌ی سالم را بررسی نمایید انتخاب دوچرخه‌ی دست‌دوم نیز می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

با ما همراه باشید تا توضیح دهیم به چه صورت می‌توانید دوچرخه‌ی باکیفیت و نو را با قیمت مناسب و ارزان تهیه نمایید.

برای خرید دوچرخه‌ی ارزان در ابتدا باید مختصر توضیحی درباره‌ی مجموعه‌ی گروه شکاری و سیاست‌های کاری آن بیان شود تا سپس پاسخ مناسبی برای پرسش اصلی (چگونه می‌توان دوچرخه‌ای استاندارد و باکیفیت برای تردد در شهر با قیمت مناسب داشت؟) ارائه کنیم.

گروه شکاری یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌های دوچرخه در ایران است که چندین دهه تجربه‌ی ارائه‌ی دوچرخه‌ها در سایزها و سبک‌های گوناگون را برای علاقه‌مندان ایرانی در تمامی سنین در کارنامه‌ی خود دارد. اساس و پایه‌ی سیاست‌گذاری‌های گروه شکاری ارائه‌ی دوچرخه‌ی باکیفیت برای تمامی سلایق در تمامی سنین با تأکید بر قیمت مناسب است. این سیاست‌گذاری باعث شده این مجموعه خالق برندهای مطرح دوچرخه در ایران شود که قیمت مناسب آن‌ها در کنار کیفیت عالی‌شان مثال‌زدنی است.

گروه شکاری خالق برندهای نام‌آشنای دوچرخه‌های ایرانی با نام‌های، دوچرخه‌ی المپیک، راش، کافدیس، آمانو، راکی و همچنین دوچرخه‌ی اوکی است. تمامی این برندها برای رضایت علاقه‌مندان، گزینه‌های بسیاری را با درنظرگرفتن بودجه‌ی خانواده‌ی ایرانی در رده‌ی دوچرخه‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کنند.

گروه شکاری تولیدکننده و ارائه‌کننده‌ی شش برند انحصاری خود است؛ بنابراین دوچرخه‌های ارائه‌شده‌اش مناسب‌ترین قیمت را در بر خواهند داشت و با خرید دوچرخه از برندهای این مجموعه نیازی به پرداخت مالیات برندهای خارجی نخواهد بود و بدون واسطه‌های دنیای تجارت، پایین‌ترین قیمت را برای خانواده‌ی ایرانی در پی خواهد داشت.

 

در ادامه همراه باشید تا چند نمونه دوچرخه را در برندهای گروه شکاری بررسی نماییم. برای ملاحظه‌ی تمامی دوچرخه‌های گروه شکاری می‌توانید از این بخش وارد شوید.

دوچرخه المپیک گروه شکاری

 

دوچرخه‌های المپیک

دوچرخه‌های المپیک یکی از گزینه‌های مناسب دوچرخه برای تردد‌ شهری هستند. این دوچرخه در سبک دوچرخه‌ی کوهستان اسپرت قرار می‌گیرد و دوچرخه‌ای همه‌کاره است. با انتخاب دوچرخه‌های المپیک هم در شهر می‌توانید تردد نمایید و هم در تعطیلات، در پارک‌های جنگلی به دوچرخه‌سواری بپردازید.

برای بررسی این مدل دوچرخه‌ی المپیک اینجا کلیک کنید.

دوچرخه آمانو گروه شکاری

 

دوچرخه‌های آمانو

دوچرخه‌ی آمانو یکی از گزینه‌های مناسب دیگر برای بانوان است. این دوچرخه در کنار قیمت مناسب کیفیتی عالی را برای دوچرخه‌سواری خانم‌ها ارائه می‌کند.

برای بررسی این مدل دوچرخه اینجا کلیک کنید.

دوچرخه راش گروه شکاری

 

دوچرخه‌های راش

دوچرخه‌ی راش یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای تردد‌ روزانه در شهر است. برای ملاحظه‌ی بررسی این مدل دوچرخه اینجا کلیک نمایید.

برای بررسی این مدل دوچرخه اینجا کلیک کنید.

دوچرخه راکی گروه شکاری

دوچرخه‌های راکی

قیمت این مدل به دلیل داشتن دوشاخ کمک‌دار و رده‌ی لوازم بالاتر دنده، کمی بیشتر است؛ اما با وجود این، گران‌قیمت به حساب نیامده و می‌تواند در گزینه‌های انتخابی قرار گیرد. برای بررسی این دوچرخه اینجا کلیک نمایید.

برای بررسی این مدل دوچرخه اینجا کلیک کنید.

دوچرخه اوکی گروه شکاری

 

دوچرخه‌های اوکی

دوچرخه‌ی اوکی یکی دیگر از برندهای گروه شکاری‌ست که بسیاری از مدل‌های آن در رده‌ی دوچرخه‌های مقرون‌به‌صرفه تولید و ارائه می‌شوند و می‌توانند جزو گزینه‌های انتخابی قرار گیرند. برای بررسی این مدل دوچرخه اینجا کلیک نمایید.

برای بررسی این مدل دوچرخه اینجا کلیک کنید.

نتیجه‌گیری

توجه داشته باشید که برای دوچرخه‌سواری در شهر و تردد‌ روزانه نیازی نخواهد بود که از دوچرخه‌های رده‌بالا استفاده نمایید. دوچرخه‌های رده‌میانی و حتی پایین‌تر پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین شما نیازی به دوچرخه‌هایی که تعداد دنده‌ی زیادی دارند نخواهید داشت. بنابراین با هر بودجه‌ای می‌توانید یک دوچرخه‌ی مناسب برای تردد در شهر تهیه نمایید. در پایان به یاد داشته باشید که کارشناسان گروه شکاری همواره آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات و مشاوره‌ی رایگان برای تهیه‌ی دوچرخه‌ی مناسب شما خواهند بود.

2 دیدگاه در “راهنمای خرید دوچرخه‌ی شهری ارزان

  1. سعید پرویزی گفت:

    سلام.من چندین مرتبه سایت تون را چک کردم .اما
    هیچ گونه اطلاع رسانی راجب نحوه خرید آنلاین ندارین یا اینکه هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد نمایندگی های مجاز در شهرستانها ندارین.
    سوالم اینه :بخوایم خرید کنیم چکار باید کرد؟

    1. Support گفت:

      سلام جناب پرویزی
      هم اکنون امکان خرید آنلاین وجود ندارد. در آینده این امکان فراهم میشود.
      برای خرید در شهرستان ها با شماره تلفن دفتر مرکزی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *