آموزش های دوچرخه سواری

معرفی زین دوچرخه‌ی ولو VELO

معرفی زین دوچرخه‌ی ولو VELO

زین، یکی از مهم‌ترین بخش‌های دوچرخه است که کیفیت آن اغلب نادیده گرفته می‌شود. هرچقدر زمان بیشتری را روی دوچرخه سپری کنید اهمیت کیفیت آن بیشتر درک خواهد شد.
زین‌ها برای سبک‌های گوناگون در رشته‌های مختلف به‌صورت اختصاصی طراحی می‌شوند. نادیده‌گرفتن زین مناسب می‌تواند از لذت یک دوچرخه‌سواری راحت بکاهد و حتی در مواقعی باعث آسیب شود.

بنابراین کیفیت زین بسیار مهم است. به همین منظور در تمامی دوچرخه هایی که توسط گروه شکاری عرضه میشود از زین های با کیفیت و از برترین برندهای جهان انتخاب شده اند و به همین صورت در دوچرخه های اورلرد از زین های کمپانی صاحب نام Velo  که کیفیت بسیار بالایی دارند استفاده شده است و ما در تیم آموزشی گروه شکاری، در این بخش تصمیم داریم زین‌های شرکت ولو و فنّاوری‌های به‌کاررفته در آن را معرفی کنیم.

زین‌های Velo

Velo یکی از سازنده‌های معتبر زین در دنیا است که برای انواع سبک‌های دوچرخه زین‌های متنوع با فناوری بالا تولید می‌کند. این شرکت باسابقه‌ای سی‌ساله در تولید زین پیشرو است و برای گروه‌های حرفه‌ای دنیا زین‌های اختصاصی تولید می‌کند. این شرکت همچنین برای دوچرخه‌های شهری، کوهستان و جاده و تمامی سبک‌ها، زین‌هایی با طراحی خاص عرضه می‌کند. ولو بیش ‌از پانزده‌میلیون زین در کارنامه‌ی تولید سالانه‌ی خود دارد و حامی رسمی بسیاری از گروه‌های حرفه‌ای در مهروموم‌های دائمی زین در دنیا است. ولو همچنین توانایی‌های خود را در تولید زین‌های نسل آینده تقویت می‌کند و فناوری‌های خود را ارتقا می‌دهد تا بتواند زین‌های راحت‌تری را برای کاربری‌های گوناگون عرضه کند.

فناوری  Atmos Shaping

فناوری Atmos Shaping

این فناوری روی سطح زین را مهروموم کرده و آن را در مقابل نفوذ آب تجهیز می‌کند و تمیزکردن زین را بعد از هر بار تمرین بسیار راحت‌تر می‌کند.

فناوری AirForm

فناوری AirForm

Velo  برای بخش داخلی زین‌های خود منحصراً از ماده‌ی خاصی استفاده می‌کند که در مقایسه با فوم سنتی PU، شوک‌های وارده را تا سی‌درصد بیشتر جذب می‌کند و درنتیجه باعث راحتی بیشتر در زمان دوچرخه‌سواری می‌شود.

فناوری ArcTech

فناوری ArcTech

این فناوری کمک می‌کند تا جذب شوک اضافی به حداکثر برسد و همچنین با انعطاف‌پذیری بالا راحتی را برای دوچرخه‌سواران فراهم می‌کند.

فناوری D2

فناوری D2

در کف زین‌های ولو از دو ماده لاستیکی مقاوم و انعطاف‌پذیر جهت بالابردن استحکام، راحتی و کم‌کردن وزن زین استفاده شده است.

دسته‌ی پنهان Carry

دسته‌ی پنهان Carry

دسته‌های مخفی زیر زین طراحی شده‌اند که در زمان حمل دوچرخه، هنگام بالا و پایین‌ بردن از پله و یا مترو کمک می‌کنند. این دسته‌‌های مخفی، زمان تردد در شهر می‌توانند بسیار کارآمد باشند.

منبع و مطالعه بیشتر:
https://www.velosaddles.com/company.php

3 دیدگاه در “معرفی زین دوچرخه‌ی ولو VELO

  1. محمد گفت:

    سلام. زین های ولو فقط روی دوچرخه های اورلرد هست؟ بصورت جدا هم میشه خرید؟

    1. Support گفت:

      با سلام. بله در حال حاظر روی دوچرخه های اورلرد عرضه می شود. اما زین های متنوع دیگری در فروشگاه موجود است.

  2. saber.bike گفت:

    این زین ها واقعا راحت هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *