درباره گروه شکاری

دوچرخه، سبک زندگی جدید

در نگاه اول ما تولیدکننده و واردکننده­ ­ی دوچرخه و لوازم جانبی هستیم که در مدت سی­ سال تجربه و فعالیت در این حوزه، با ده­ ها کارخانه و برند از سراسر جهان فعالیت داشته­ ایم و نظاره­ گر تغییر جایگاه و ماهیت دوچرخه در جهان بوده ­ایم؛ حالا با تکیه بر تجربه ­ی سال­های فعالیت­مان دریافته ­ایم که دوچرخه ­سواری نقش به­ سزایی در ایجاد نگرش و سبک زندگِي پویا ایفا می­کند. بنابراین ما مشتاقانه و آگاهانه آماده­ ایم که در ایجاد نگرشی پویا برای زندگی شادتر، قدم برداریم.

فلسفه ­ی گروه شکاری

ارتقاء سلامت و شادی از طریق دوچرخه سواری

  • ما باور داریم که در گروه شکاری وسیله­ ای را عرضه می کنیم که با شادی مردم در ارتباط است. مردم با دوچرخه به آغوش طبیعت می­روند، نوازش باد و گرمای نور خورشید را روی پوست خود حس می­کنند و تماشای درختان و آسمان آبی قلب آن­ها را به هیجان می­آورد.
  • ما باور داریم که نقش دوچرخه ­سواری در ایجاد یک نگرش جدید و سرزنده  بسیار مهم است. یک دوچرخه­ سوار را تصور کنید که در هوای خنک، در دل طبیعت، تنها صدای نفس­ های خود و آوای طبیعت را می­شنود و یا به ­جای آن­که ساعت­ ها زمان خود را پشت ترافیکِ خسته­ کننده ­ی شهری بگذراند، با کمال آرامش برای رسیدن به محل کار خود در زیر آسمان آبی رکاب می­زند و با یک فعالیت متوسط، چرخه­ ی متابولیسم بدن خود را به حالت طبیعی می­رساند و یا کودکی را تصور کنید که رویاهای رنگی و کودکانه ­ی خود را، با دوچرخه عملی ­می­کند.
  • ما معتقد هستیم با ارائه­ ی دوچرخه­ هایی با کیفیت و عملکردی استثنایی، به تحقق چنین شیوه­ ی زندگیِ شگفت­ انگیزی کمک می­کنیم.
  • ما با بهره ­گیری از دانش و تجربیات سی­ ساله ­ی مجموعه­ ی شکاری، در شناخت، تولید و همکاری با شرکت­های دوچرخه­ سازی در جهان، محصولاتی با کیفیت و جذاب را برای سبک زندگی جدید عرضه می­کنیم.

 

قیمت­ گذاری

ارائه دوچرخه­ های با کیفیت با قیمت مناسب، همیشه برای ما یک اصل مهم بوده است.

یکی از مشغله ­های همیشگی ما همواره ارائه ­ی دوچرخه­ های باکیفیت برای کودکان بوده است؛ چرا که خوب می­دانیم داشتن دوچرخه­ ای زیبا، آرزوی دوران کودکیِ خیلی از ما بوده است و به همین منوال فرزندان ما نیز از این قاعده متثثنی نیستند.
به همین جهت با تولید محصولات متنوع و جذاب، تلاش کرده­ ایم دوچرخه­ هایی با کیفیت در قیمت­های مناسب برای عرضه، فراهم سازیم. برای ما هیچ عنوانی افتخارآمیز تر از آن نخواهد بود که بدانیم نقشی کوچک در شادی فرزندان­مان داشته­ ایم.

به ­روزرسانی محصولات

گروه شکاری مجموعه ­ای است متشکل از؛ متخصصان بازاریابی، طراحان و مهندسان صنعتی. ما هرساله محصولات خود را با توجه به نیازهای طیف گسترده­ای از مخاطبین خود (کودک تا بزرگ­سال ) به روزرسانی می­کنیم تا همواره پاسخ­گوی نیاز­ها باشیم.

محصولات گروه شکاری

محصولات گروه شکاری شامل تولید و واردات انواع دوچرخه­ و تجهیزات جانبی است. نتیجه ­ی تلاش ما در گروه شکاری در سه دهه­ ی گذشته تا کنون، عرضه ­ی محصولات با کیفیت و منحصربه­ فرد و همگام با استانداردهای روز جهانی با مناسب­ترین قیمت بوده است. محصولات گروه شکاری از بدو ورود سعی نموده اند نیازهای مصرف کنندگان ایرانی را شناسایی کنند و سپس با بررسی، تحقیق و توسعه، دوچرخه هایی مطابق با سایز، قد و نیاز ایرانیان را روانه بازار نمایند. تمامی برندهای گروه شکاری پیشرفت مستمر  برای بهبود و ارتقائ رضایت مصرف کنندگان را هدف خود قرار داده اند.

 

برندهای گروه شکاری به شرح زیر است:

دوچرخه اورلرد

اورلرد کارخانه عظیم دوچرخه سازی در تایوان است که مبتنی بر طراحی و ساخت دوچرخه عمل می‌کند. دفاتر تحقیق و توسعه‌ی (R&D) آن در کشورهای کانادا، تایوان و چین مستقر هستند. این کارخانه قدرتمند با تجربه ای سی ساله علاوه بر تولید دوچرخه های برند انحصاری خود، برای ده ها برند جهانی دوچرخه تولید میکند.

از برندهای انحصاری گروه شکاری محصولات اورلرد تایوان است که دوچرخه های این برند تایوانی را در ایران ارائه می کند.

وب سایت دوچرخه اورلرد: www.overlordbike.ir

 

دوچرخه کافیدیس

کافیدیس، یکی از برندهای متعلق به گروه شکاری است که از اواسط سال 1395  تحت عنوان دوچرخه های کافیدیس وارد بازار ایران گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. حضور این برند در بازار و قرار گرفتن آن در کنار دیگر برند های موفق گروه شکاری باعث گردید محصولات این برند نیز با رشد سریعی از کیفیت سایر محصولات برندهای گروه شکاری برخوردار گردند.

وب سایت دوچرخه کافیدیس: www.cofidisbike.ir

 

دوچرخه راش

برند راش در سال 1392 با هدف تولید  و ارائه دوچرخه های باکیفیت و مقرون به صرفه و سفارشی سازی شده برای قد و سایز ایرانیان معرفی و محصولات آن روانه بازار گردید. از جمله محصولات این برند می توان به تنوع بالا در سایز دوچرخه ها اشاره نمود. محصولات برند راش به پشتوانه دانش سی ساله تیم تحقیق و توسعه گروه شکاری خاطره یک خرید با کیفیت و اقتصادی و رضایت بخش برای خانواده ایرانی را به همراه داشته است.

وب سایت دوچرخه راش: www.rushbike.ir

 

دوچرخه راکی

برند راکی در سال 1372 در گروه شکاری متولد و به بازار مصرف عرضه شد. دوچرخه های راکی توانستند کیفیت فوق العاده ای را در رده دوچرخه های مقرون به صرفه ارائه دهند. کیفیت بالا دوچرخه های راکی این برند را به سرعت به یکی از برندهای پرفروش در این رده محصولات قرار داد. امروز برند راکی با تداوم در کیفیت و نوآوری در محصولات در جهت رضایت مشتریان به برندی مورد اعتماد و محبوب مبدل شده است.

وب سایت دوچرخه راکی: www.rockybike.ir

 

دوچرخه اوکی

علاقه مردم به استفاده دوچرخه و سلایق متفاوت آنها در رده های سنی موجب شد تا برند اوکی با تولیدات متنوع به یکی از برندهای موفق متعلق به گروه شکاری در بازار ایران تبدیل گردد. برند اوکی فعالیت خود را در سال 1369 آغاز کرد و با هدف ارائه دوچرخه های استاندارد و با کیفیت و برای طیف کامل خانواده ها با شعار “اوکی دوچرخه ای برای خانواده ها”  محصولات خود را روانه بازار کرد و با توجه به تنوع و کیفیت بالای دوچرخه ها در رده دوچرخه هایی با قیمت اکونومیک توانست به سرعت به یکی از برندهای محبوب تبدیل شود.

وب سایت دوچرخه اوکی: www.okbike.ir

 

دوچرخه آمانو

آمانو یکی از برندهای گروه شکاری است که در سال1384  فعالیت خود را با ارائه دوچرخه هایی استاندارد آغاز و محصولات خود را روانه بازار کرد. برند آمانو ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه برای بهبود زندگی سالم و در نتیجه جامعه ای سالم را هدف خود قرار داده است. اکنون برند آمانو می اندیشد تا با تاکید بر ارائه محصولات با کیفیت برای اقشار عموم جامعه و نوآوری در تولید و احترام به مصرف کنندگان به سلامت جامعه کمک کند.

وب سایت دوچرخه آمانو: www.amanobike.ir

 

دوچرخه المپیک

با تغیرات سبک زندگی شهرنشینی بیش از هر زمانی معضل عدم تحرک فیزیکی احساس می شود. برند دوچرخه المپیک متعلق به گروه شکاری با هدف ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت در ده ها مدل براساس سایز و سلیقه ایرانیان در سال 1379 وارد بازار ایران گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون  برند المپیک در جایگاه یکی از برندهای شناخته‌شده‌ی گروه شکاری، در بازار ایران قرار گرفته است.

وب سایت دوچرخه المپیک: www.olympicbike.ir

 

دوچرخه ولوپرو

ولوپرو برندی تازه متولد شده با دانش و تجربه سی ساله گروه شکاری است. این برند با هدف استفاده دوچرخه در کارهای روزمره با طراحی نوین برای هموطنان ایرانی در سبک و مدل های متنوع برای آقایان و بانوان متولد شده است. اکنون برند ولوپرو با پیشینه ی درخشان گروه شکاری در ارائه دوچرخه های باکیفیت و رعایت استانداردهای صنعت دوچرخه سازی جهان، محصولات متنوعی را به بازار ایران عرضه میکند. مأموریت برند ولوپرو ارائه ی محصولات باکیفیت و اقتصادی برای هموطن های ایرانی است.

وب سایت دوچرخه ولوپرو: www.veloprobike.ir

 

تلمبه بتو 

BETO یک برند مطرح تایوانی در زمینه‌ی ساخت تجهیزات دوچرخه و تناسب‌اندام خانگی است که از سال ١٩٨٩ فعالیت خود را با تولید پمپ‌های باد دوچرخه (تلمبه) در سی سال گذشته آغاز کرده و ادامه داده است و به‌تدریج با کسب دانش روز جهان تولیدات خود را به تجهیزات جانبی دوچرخه و لوازم بدن‌سازی خانگی افزایش داده است. علاوه بر این، BETO با محصولات نوآورانه و تحقیق و توسعه در مدل‌های متنوع با کاربری‌های متفاوت، به‌طور مداوم  در حال توسعه‌ی محصولات منحصربه‌فرد برای ارائه به بازار جهانی است.

صفحه معرفی محصولات بتو: www.shekarigroup.com/brands/beto

 

 کلاه های راکی

برند “کلاه راکی” مجموعه ای از کلاه های باکیفیت در سبک های شهری، کوهستان و بچه گانه است و با هدف ارائه محصولاتی با قیمت اکونومی که قابلیت خرید برای تمامی اقشار جامعه را داشته باشد در گروه شکاری طراحی، تولید و به بازار ایران ارائه شده است. این کلاه ها در مقایسه با کلاه های برند کربول از قیمت مناسب تری برخوردارند با این وجود طراحی عالی و کیفیت بسیار بالایی دارند.

صفحه معرفی کلاه های راکی: www.shekarigroup.com/brands/rocky/rocky-helmet

 

قطعات اوکی پارت

“اوکی پارت” یکی از برندهای متعلق به گروه شکاری و زیر مجموعه برند “اوکی” است. با تغییرات در نحوه سبک زندگی و رشد استفاده از دوچرخه در ایران نیاز به تجهیزات و قطعات دوچرخه بیش از هر زمانی احساس می شود به همین دلیل برند “اوکی پارت” در گروه شکاری برای رفع نیاز مردم متولد شد و ماموریت آن ارائه و تامین بهترین تجهیزات و قطعات باکیفیت دوچرخه با اقتصادی ترین شرایط برای دوچرخه سواران ایرانی قرار گرفت و محصولات آن از سال ١٣٩٧ روانه بازار ایران گردید.

صفحه معرفی قطعات اوکی پارت: www.shekarigroup.com/brands/ok-parts

 

 

مأموریت

ماموریت ما ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و ایفای نقشی موثر درسبک زندگی جدید با دوچرخه است.